Saturday, February 13, 2010

~awan yang terpilu~

Assalamualaikum wbt
nurhayaton hazai..

Kerana cinta
Aku kembara
Bagai camar melintas laut
Mencari pohon untuk berteduh

Kerana cinta
Aku kembara
Ikut lagu
Bisikan hati
Mendamba KASIH paling setia

Sepasang sayap tak terlihat
Umpama mimpi yang tersimpan
Jadi rintik
Rintik hujan
Menciptakan awan yang terpilu

Puisi ini tercipta lantas
Tak kesampaian
Hajat meronakan
Gelora rindu ku kepadaMu

Ingin sekali
Aku ungkapi
Isyarat jiwa dengan sempurna
Biar kau mengerti
Biar kau sedari
Perasaanku yang memujaMu


nota kecil: wahai hati tabah lah hadapi ujian Allah ni..Allah lbh thu ap yg terbaik dirimu

nota kecil 2: wahai bunga jika engkau subur mekar di sisinya kirimlah wangian tanda terima kasih akan kehadirannya..aku ttp mendoakn yg terbaik buat dirinya..moga drimu istiqamah dn thabat di jalan dkwah ini..ap yg berlaku sudh di takdirkan..(-_-)''

0 comments:

Post a Comment

~aku dan blog~

Daisypath Anniversary tickers
 

~setangkai dahan di syurga~ © 2008. Chaotic Soul :: Converted by Randomness